21/10/09

Cuan ye a capeza...malament

Agún no se bien o porque cuan plega l’agüerro se me trafuca a delera, a rasmia,l’intres por muitos afers d’iste esporte que peren ha estau a bida mia. Dende bien chiquin eba quiesto estar ziclista, ya fa bels años que rebelle d’ixe suenio, güei manimenos soi pasando por un periodo que ni siquia se si o mio esbenidero pasa por continar en as corridas Master Uci-plo-tul.

Toz os años ye a mesma baruca, toz años igual, y a la fin ixa delera cazagada me i torna, por esmo propio, por que ye parti de yo, como anti rezentaba, pero puestar que estiaño sia una mica esferen, porque a mia bida empezipia a estar esferen, y anque siempre eban estau atras as prioridaz en a mia bida cutiana, güei son masiau fuertes, muitos afers que m’embolican de contino y apenas me bague de contianr sisquiera soniando con l’aire n’a cara. Con tot y con ixo, sabindo que a fayena ye fayena estoi que o que me ye esbarrando ye a capeza, y con ixo… malament.

Ye por ixo que n’istos periplos de me fa goyo de beyer iste bideo ta mirar de tornar a trobar o camín d’os suenios.
Con tot y con ixo nos manca por pasar arrienda d'abenturas, a primera d'ellas o domingo n'a quedada de Luesia, en do tos aspero a toz que soz condutos.

No hay comentarios: